Anneler merhabalar henüz 2 aylık bebeğim var ama kolik bir bebek bende işe yaradığını düşündüğüm size ufakta olsa tavsiyem var. Öncelikle bebeğim 2-3 gün krize girdi emmiyordu bile kaskatı kesiliyordu. D vitamininin gaz yapabileceğini duygun Buckso marka probiyotikli olmasına rağmen gaz yaptı. Nasıl farkettim 3 gün vermedim ve gazını kendi çıkartmaya başladı. Tabi bunlar benim önerin doktorunuza danışın kesinlikle daha sonrasında eczane ile görştüm kolik bebekler için nurse harveysin colex takviseni aldım faydasını çok gördüm ekstra her emdikten sonra gazını çıkarttım ayaklarını sıcak tuttum ve nerdeyse her gün küveti sıcak su ile doldurup sıcak suda beklettim birde hakiki kurutulmuş papatyanız varsa demleyip birkaç çay kaşığı verebilirsiniz oda çok rahatlatıyor. Kolik bir bebek olduğu için gaz problemimiz %100 gitmedi ama önceki günlere göre rahatladı. D vitamini kullanıyorsanız birkaç gün vermeyin eğer gazı gidiyorsa onunla bağlantılı olabilir