Merhaba kızım 15 aylık su vakte kadar asla ama asla yemek secmez onune ne koyarsam hepsini yerdi . Bide özel ugrasirim ona yaptigim yemekler her zaman bizimkinden farklı ve daha özenlidir. Ama su son 1 haftadır icinde dene olan seyleri daha oncesinden bayilarak yedigi ne varsa hoc birini yemiyor öyle bir ağlıyor ki sanırsanız dövdük . Saglik olarak suan hic bir hastaligo yok bogaz olsun agzinn icinde yara olsun başına gwlen var mı aç kalıyor ve benim vicdanım kalbim dayanmıyor. Gecici bir süre mi veyatta tavsiyeniz var mi verebileceginiz