enisay Bugün 18 gün oldu tam. Kalçama doğru dikisim vardı bugün baktım tüm dikislerim düşmüş hiçbir şey yoktu. Parmağımla aralayıp bakmaya çalıştım ama kesiler aynı duruyor kaynamamis gibi geldi henüz erken mi bilmiyorum
bade38_ enisay iyi bakmışsın bugün bana tam 40 gün oldu cesaret edip bakamadım kendime kaynamamis dikiş görsem yerimden kalkamam kipirdamam sanırım. Geçmiş olsun daha erken size de bi kac haftaya iyice tutar sanırım dikişlerin.