3kedili2bebekli Ben 7. Aya kadar 5 kilo almıştım, parmaktan şeker ölçtürdüm yüksek çıktı.
Benim doktorumda kilon iyi, bebeğin suyu iyi, gerek yok o zaman yapmayalım demişti.
Tabi 7. Aydan sonra ben öyle bir diyet yaptım ki o aldığım 5 kiloyuda nerdeyse verdim. Toplam 2-3 kilo alarak tamamladım gebeliği.
Yani çıkadabiliyor şeker herşey düzgün gitsede