iremaydmr Yatağına yatırıyorum sonra bende uyku moduna tam geçerken ağlayarak uyanıyor bu hep böyleydi acaba bir nedeni varmı? Kakasını düzenli yapıyor, damaklarına tetagil sürüyorum o şekilde uyutuyorum başka ne olabilir
crybaby iremaydmr ay keşke benimki de uyusa ona da razıyım hiç uyuyası yok kaçta yatarsa yatsın 7 de uyanıyor