Kızlar Ankara büyükşehir belediye sinden dün mesaj heldi HPV aşısı başvurusu için link attılar sosyal yardım alıyorum 9.30 yaş araligi var neyse form doldurdum başvueu yaptım 153 aradım bilgimiz yok dolandirilma olabilir denildi sonra bazı yerlere yönlendirdiler polise gidin bile denildi 13.47 mesaj bana geldi saat 3 civarında aradığımda yeni bilgi bin gittiğini doğrudur denildi 2 adet telefon numarası bırakıldı aradım hep meşguldü 153 aşırı yoğunluk var dedi en son numaraya ulaştım 19 kaşıma randevu verdi sadece ad soyadimi sordu açtığında hatta doğum tarihimi kendi söyledi hangi yıl olduğunu direk randevu verdi dolandirilma olsaydı acarlarmiydi telefonu şehir dışına gideceğim için iptal ettirdim bir sıkıntı çıkarmı sabaha kadar uyayamadim kac kere aradım belediyeyi diğer yerlerini doğru numarayı bile söylediler ama gel gör ki hala paniklik geçemedi sizkerede mesaj geldimi başvueu yapaniniz varmı aranizda