Iyi geceler güzel anneler. Burda defalarca uykuya dair post açtım yardımlarınızı aldım.
10 gün önce de actigim postta çok güzel yazan destek olanlar oldu.
Ama tam uyku egitimine baslayacaktim ki üstüne grip olduk. Bu nedenle bir hafta kadar erteledim.
Duş aldırdım bir kac gün ama etki etmedi. Oğlum gece hiç uyumazdı. 5 te gece uykusuna geçerdi.
Sallayarak uyuttugum icin yarim saat olmadan uyanırdı.
Önce sallamayı bıraktım. Direndi ama ninni ile pış pış ile uyutmayi başardım. 2. Günümüzde biraz ağladı. Neden bilmiyorum direndi, pes edecektim tam sallayalım diye ama oynadım oyaladım, yarim saat sonra tekrar uyutmayi denedim ve oldu. Iki gündür 2 de uyudu gece 5 te uyuyan oğlum. Hem sallamayı bıraktım hem de uykusunu öne aldım. Sonra sabah uyandığı saatten 1 2 saat erken kaldirdim. 12 de kalkıyordu. 10 11 gibi uyandırdım. Bugün gündüz 2 uyku yaptık 1.5 saatten. Şuan da da sallamadan uyuttum, şayet bu geceyi de ayakta geçirmez isek inşallah ben de başardım diyeceğim. Bugün 4. Gün uyku saatini öne cekeli. Ama 1 haftadır da sallamayı azaltarak bırakırdım. 3 gündür tam anlamıyla hiç sallamıyorum. Umuyorum devam eder, inşallah bu sevinç yarıda kalmaz. Burdan uyku sorunu çeken tüm annelere umut olsun. Inanin yapabilirsiniz. Bebeğinizle oynayın kapatın ışıkları. Bunu ben diyorsam emin olun sizler de dersiniz, çünkü çok umutsuzdum. Her bebeğe her anneye tatlı uykular hayırlı geceler diliyorum.