Gfs713 elifozkan 13. Ve 24. Aylarda oldu aşı 13. Ayda olduğu nimenrixti ateş yapmadı ama 24. Ayda oldugu bexsero aşırı ateş yaptı 2 gün süründük resmen
funda94 elifozkan 3cü ayda yapıldı, 2 gün ateş oldu ateş düşürücü verdim, huzursuzluk değil de halsizlik olmuştu, keyfi yoktu
josephine_ elifozkan 8,5 aylık yeni yaptırdım yaptırdıktan sonra calpol verdim 1 kez ateş olmadı ama huzursuzdu bacakları acıyordu muhtemelen
rbs12 Ve 5. Ayda yaptırdım. İkinci dozu başka doktorq yaptırdım yaptırmadan önce calpol verelim dedi öyle yaptık ve hiç ateş huysuzluk olmadı. İlk dozda felaketti o zaman vermemiştik şurup ateş ve huysuzluk olmuştu
Myrtle elifozkan 3 ve 5 ayda yaptirdim. Ates olmadi. Her asi sonrasi evde bi fitil atiyorum sakin geciyor asi gunlerimiz