3 saat uyuma direnişi verdim sonunda yenildim, 2 aylık kızım evin içinde gezinerek uyuyo yatağa yatırınca piş piş yaparak tam uykuya geçişini sağlayamıyo ne yapmak lazım, bende yoruldum yatağıma aldım emzirerek uyudu, ne derdi var beşiğiyle ya niye orda uyumuyo