Evet kızlar oğluşum 5 ayı geçti ve dişlerinin yeri ödem ödem oldu. Aşırı salyalı aşırı kaşıntılı şuan farkındayım. Uykuları bölünüyor artık çocuğun ağlayarak uyanıyor. Asıl sorum NASIL HAFİFLETİRİM ? yaptığınız işe yarayan yöntemler falan varsa lütfen paylaşır mısınız 🥲