sivaslipapatya58 İki gündür ki bulaşık makinem çalışmıyor başlat düğmesine basıyorum E15 gibi şeyler çıkıyor musluk işareti oluyor açıp baktım kirli su da öylece kalmış ne yapmam gerek acaba