Yardımcı olursanız sevinirim öğretmenimiz erkek. Şimdi herkes ya kupa ya kalem defter tarzı birşeyler getirecek bende özel ve anlamlı birşey olsun istiyorum. Buradaki yorumları okuduğumda losev, Darüşşafaka,tema vakfı gibi yerlere bağışta bulunup sertifika verildiğini gördüm. Hoşuma gitti açıkçası. Sizce nasıl olur acaba?