Bebeğim yaşından 1 hafta sonra yaklaşık 2.5 haftadır geceleri sürekli uyanıyor huysuzluk yapıyor zor uykuya dönüyor o kadar çok yoruldum ki 🥹 zaten gün içinde tek uykuya uzun zaman önce düştük genel olarak gündüz uykusunu 2 saat güzel uyanmadan uyuyor ama gel gör ki gece o kadar çok kalkıyor ki normalde 2-3 kez uyanır mama içer hemen dönerdi şimdi besige koyduğum an uyanıyor ortam ısısı güzel kıyafet uyumlu gece uykulara da çok geç dalıyor bu durumu yaşayan var mı sabah 9 da uyansa 12.30-1 gibi uyuyor 2 saat sonra gece 12 de yatıyor asla uyumuyor uyutmak isteyince kızıyor ama beni çok yoruyor desteksizim yalnızım 🥹🥹 ne zaman geçiyor bu durum