Merhabalar.. Gazlı bebekler için tecrübe paylaşım postu olsun. Benim tecrübelerim dr bir arkadaşımın tavsiyeleri üzerine gelişti. İlk olarak emzirmeden önce bebeğin karnına dereotu yağı ile masaj yapıyorum (günde 2 kere yapıyorum ben) emzirdikten sonra 2, 3 dk bekleyip omzumda gazını çıkarmaya çalışıyorum. Sonra bacaklarını ileri geri yapıyorum. Sabah ve akşam 1 bardak rezene çayı içiyorum (rezene çayı tohumları havanda dövüp içi açılarak yapılır). Yarım çay kaşığı kimyon yutuyorum (kimyon çayı da yapabilirsiniz ama tadı benim hoşuma gitmiyor) Son olarak dereotunu salatada, kahvaltıda vs tüketiyorum, sütten geçiyor.