kuzeymommmm şuan mama kullanmıyorum ama ilk iki hafta mama verdim arıtıcı suyunu kaynatıp yaparım hala vercek olsam yıne aynı yaparım yanı su almamıştım açıkçası aklıma bile gelmedi o hiç ek gıdaya geçince alırım ona su dıye düşündüm. Yanı hiç bişi olmaz canım çeşme suyu olmasında bıde zaten kaynatıp soğutuyorsun öle veriyorsun . Şey yapma beklemiş kaynamıs su kullanma her defasında kaynat ılıt