mavilisekerim Ayshenn 3 aylık oglum da hipospadias peygamber sunnetli ameliyat la düzelen birseymis doktorunuz 1 yası ni önerdi
mavilisekerim Ayshenn idrar deliği olması gereken yerden faklı oluyormus sizinki tam olarak nerede hafif orta ve ağır olmak üzere üç gruba ayrılıyor
damlablbn 6 aylık oğlum hipospadias (peygamber sünnetli) doğdu 2-3 hastaneye doktora götürdüm 20 aralıkta ameliyat tarih aldık ameliyat olacak bende biraz tedirginim 6 ayla 12 ay arasında yaptırmayı öneriyor genelde doktorlar
ceylanulascan Biz de 3 aylıkken doktora götürdük 6 ay sonra tekrar kontrole gelin dedi . Genel anestezi alacak olması ve hastanede yatacak olması beni geriyor ama korkulacak bir ameliyat değilmiş doktorumuz öyle söyledi
damlablbn ceylanulascan bizim doktorumuz sabah ameliyata alırız akşama çıkartırız eğer öğlen ameliyat olursa 1 gece hastanede yatarsınız dedi pipisinin boyutuna göre karar veriyorlarmış eğer belli bir boyuta geldiyse ameliyata uygunsa yapıyorlar tabi bununda boyutları varmış bizimki olması gereken deliğin biraz altında kalıyor %20 dedi
mavilisekerim ceylanulascan siz hangi şehirde yaptıracaksanız acaba benim oğlumda olucak çok tetirginim
ceylanulascan damlablbn bize 6 gün hastanede kalınıyor denildi . Benim bebeğimin de olması gereken deliğin biraz altında kalıyor çok aşağıda değil sonda takılacakmış ameliyat sonrası ondan sanırım . Siz hangi doktora gittiniz acaba ve şehir hangisi
damlablbn ceylanulascan ankara doç dr ergun ergün evet sonda 1 hafta kalacakmış ama 2 bez kullanılıyormuş arasına koyuyorsunuz dedi normal bir bez değiştirme olmayacak daha dikkatli olmanız gerekiyor dedi
ceylanulascan mavilisekerim Erzurum’da yaptıracağız biz üniversite Araştırma Hastanesinde çocuk cerrahiye
zynphtn34 Merhaba benim oğlumda hipospadiaslı 11 aylık şuanda 1 yaşında kontrole götürcez. Sünnet için gittiğimizde öğrendik bizde. O kadar çok kafama takıyorum ki şu süreci nasıl atlatırız diye kafama taka taka hasta oldum cidden ufacık bedeni nasıl dayanır bilmiyorum. Çocuk cerrahı bize orta seviye hipospadias dedi 1 hafta hastane yatışı olur 3 gün sondalı kalır demişti.
mavilisekerim zynphtn34 hangi ilde yaptiracaksiniz acaba Bende hasta oldum iyice psikolojim bozuldu Rabbim hayirlisi ile atlatmayı nasip etsin bizlere
zynphtn34 mavilisekerim Kocaeli şehir hastanesinde yaptırmayı düşünüyoruz bakalım inşallah kolay atlatırız
nry16 zynphtn34 merhabalar üzerinden baya geçmiş ameliyat oldu mu acaba süreç nasıldı? Biz de Kocaeli’de yaşıyoruz. Üniversitede çocuk cerrahisi doktoru gördü. 1 yaşında olacak dedi. Ama başka doktorlara da göstermek istiyoruz. Bu yüzden sizin sürecinizi merak ettim.
hulya74 B3nim oğlumda 2 aylik ayni sorun var üroloji götürdüm ama biraz daha büyüsün sekli bile belli degil dedi
gokcen_ Benim de oğlumu doğduğunda kontrol ederken söylediler 6.ayda kontrol var ama ameliyat için 1yaş önerdiler.Bir hafta yatış olacakmış.gövde yakınlığına göre ağır -orta-hafif diye ayrılıyormuş. Sakın sünnet ettirmeyin,ameliyat zorlaşırmış.
mavilisekerim gokcen_ banada aynısı ni söylediler Rabbim kolaylık versin Ankara’da yaptıracak varmı peki