gulsahhc sanırım hamileyim nasıl oluyor ya hamilesindir ya degilsindir sen ihtimal olarak mı söylüyorsun test yapmadan önce bundan bir emin ol beta ver doktor zaten anlatır nelerin seni beklediğini herkesin gebelik süreci riskleri farklıdır. Doktorun seni muayene etmesi gerekir , ben burada gördüm sezeryandan 2 buçuk ay sonra hamile kalanı komşumda kırkı çıktıktan sonra kaldı ama onun süreci olumlu değildi bebek dogdu 3 yaşında şimdi, Rabbim kolaylık versin sana varsa tabi yoksa dikkat et kendine ☺️