arelinannesi1 sağlık olsun, karnabaharın kendisi de fayda eder inşallah 🤭 ilacı bitene kadar düzenli kullanırsanız eskisi gibi sıkışma sızlama şikayetleriniz olmaz. Ben acile gidip tedavi başladıktan bir hafta içinde iyi oluyordum. Ama suyu çok için, ne zaman su içmeyi unutursanız enfeksiyon bir kere olmuşsa tekrar eder sürekli.
Şöyle düşünün, idrar asidik yapıdadır. İltihaplı bir yoldan geçerse daha çok tahriş eder ve enfeksiyonu arttırır. O sebeple idrarın koyu olmaması, su içerek inceltilmesi bu hastalığın en basit ama en önemli tedavisi.