Meme uçlarım doğuştan ikiside batık şekilde yani uçlar içeride hiç yok malesef bu durum görsel açıdan beni rahatsız ettiği için estetiği olduğunu ve ameliyatla dışarı çıkartıldığını duydum? Yaptıranlarınız var mı? Ve 2. Çocuk düşünüyorum emzirmeye problem olur mu? Yada farklı bir rahatsızlık yapar mı?