_kiids Kızlar yurtdışındayım ve Tr’de bu iki işlem için iyi bir doktor arayışındayım, var mı önerisi olan yaptıran memnun kalan ya da asla gitme diyeceğiniz doktor önerisi olan? Ve fiyatlar nasıl?
Gamzosgamzos _kiids İstanbulda arıyorsanız ben Ağustosta Bht clınıc tema Hastanesi’nde burun estetiği oldum çok güzel bir süreç geçirdim ameliyat sonrası neredeyse 0 şişme ve morarma oldu daha ödemli olmasına rağmen burnumdan çok memnunum ve cevremdekiler çok beğeniyor o zaman 65.000di şuan ne kadar bilgim yok doktorum Fatih Akgün