23ygmur Bu hurafeye inanan varmı bilmiyorum ama bu yıl hep erkek gebeler var siz de de öyle mi böyle bisey varmı
TulayGeriDon 23ygmur bu işin senesi yok. Vücut ısısı yüksek olursa erkek bebe geliyormuş. Azıcık ateşli hatun olursak erkek bebe yi buluruz 😁 Hadi bu da benden kıyak olsun😁😁😁😁
_kiids 23ygmur Hurafelere inanmam ama eski iş yerimizde 10 kişi bu sene hamileydik neredeyse hepimiz erkek doğurduk. Ve o işyerine bekar giren evli çıktı (hepimiz aynı dönem evlendik) 😂 İşyerimizin sahibi kadında hep kızı olsun istemiş erkek olmuş hep pes etmiş
Uykusuzhergeceeee TulayGeriDon arkadaşımın vücut ısısı çoktu valla bildiğin ateş atıyordu erkek oldu 😂😂
TulayGeriDon MnkKrtl kaç tane oğluş var 😁😁😁 ne kadar ateşli hatun olabilirsin ki😁😁 ben çok alevsiz karıymışım😁1 tane kızım var