Merhaba. Kız kardeşim 8 aylık hamile ve ağır bir depresyon geçiriyor. Ben 2 çocuk annesiyim hatta küçüğüm 3 aylık çok sıkıntı durumlar yaşamama rağmen depresyona girmedim. Ama kardeşim kaldıramıyor. Sürekli ölmek istiyor. Bizimde iyice psikolojimiz bozuldu. Doktora gitti ilaca başladılar. Çevresinde bu durumda olan veya yaşayan varmı? Bu süreci nasıl atlattınız