Gulsen2703 Merhaba. Bebeğim 3 aylık ve cildinde sürekli sivilceler çıkıyor doktora götürdüm egzama dedi krem kullanıyorum. Krem O an geçiriyor ama tekrar oluyor. Kaş ve faul bölgesi özellikle.
parssk Gulsen2703 benim oğlumda da oluyordu böyle egzama şeklinde belli bir süre çektik bu durumu kas etrafında karında sırtında oluyordu süte de alerjisi olduğunu öğrenmiştik meme emdiği zamanlarsa asüt ürünleri tüketmem yasaktı çok hassas bir cildi vardı çok ürün kullandım zamanla geçti bu durum 6. Aydan sonra düzelmişti
Gulsen2703 parssk geçmiş olsun. Bizde sadece yüz bölgesinde var cildi çok hassas dedi doktor. Direk egzama dedi ama ben tedirgin oluyorum sürekli tekrarlıyor ağladığında bile kıpkırmızı oluyor. Dedim acaba alerjik olabilirmi
gozdef parssk kan da mı belli oldu deri de mi test yaptırdınız mı daha doğrusu, birde kaç günlükken yaptırdınız, biz yaptırdık fakat 52 günlükken yapıldı hala sonuç bekliyoruz merak ettim kan da belli olur mu bu kadar küçükken diye
parssk Gulsen2703 anladım alerjik olsaydı karın bölgesi özellikle kabarcıklar olurdu doktorunuzun dediği gibi egzamadır büyük ihtimalle bebeklerin cildi zaten hassas olur bazı bebeklerin ekstra hassastır ve kurudur bizim bebeklerimizde sanırım öyle bol bol nemlendirin ve her şampuan iyi gelmiyor egzama olan bebeklere bunuda eczaneye ya da doktorunuza danışmanızı öneririm
parssk gozdef süt ürünlerini kullanmayı kesmiştim ve çok mama denedik birtek evolvia mama iyi gelmişti ama 6-7 . Aya kadar geçtik bu durumu maalesef