Hayırlı geceler hanımlar rica ediyorum tecrübesi olan yardımcı olsun 13 aylık kızım aylardır asla ama asla beslenmiyor katı sıvı ne yaparsam yapayım zorla hırpalayarak kızarak bir iki kaşık yedirebiliyorum kilo kaybı oldu vitamin kullandık ama banamIsın demiyor elhamdulillah sağlık sorunu yok doktor birşey demedi ama yok yemiyor günde bir öğün bile yemiyor eline veriyorum yok önüne koyoyorum yok vermedim direndim belki acıkır diye ama asla istemiyor dakikalarca ağzında bekletiyor ne olursa olsun yutmuyor çok nadir meyveli yoğurt yiyor oda hiç beslenemediği gün bide geçen gün meyve püresi aldım onu yiyor çok üzülüyorum dün taktığım bez bu sabah kupkuruydu aranızda benim gibi olan var mı neler yaptınız neler yapabilirim