Madamehappyyyyy Sonsuz18 1.59 56 kilo bana 38 bile bol geliyor kemik yapısına falan bağlı ya da yağ oranına göre vücud tipi beden değişiyor olabilir. 36 beden tam oluyor bana ama bulmakta zor. 😬karışık konu benim için.
kezban_keles34 Sonsuz18 1.63 boy 68 kiloyum 40 beden giyiyorum bende çok nadir 42 oda kalıplar darsa hatta 38 giydiğim bile oluyor kalıplardan dolayı size 38 çok iyi olur bence 40 çok geniş kaçar gibi
Gamzosgamzos Sonsuz18 1.60 55 kiloyum üst bedenim 38 alt bedenim 40 genelde elbise seçerkende dar kesimse kalçama yapışmasın diye 40 geniş kesimse 38 alırım
Sonsuz18 kezban_keles34 yaa öyle mi diyorsunuz bir postum var bakar mısınız o elbiseyi alıcam beden seçemedim manken 168 53 kilo 38 giymiş
Madamehappyyyyy Sonsuz18 😬iste yağ oranından galiba 38 inanın 40 gibi bol oluyor emanet giymiş gibi geziyorum orta da.😃