Unicorn67 Arkadaşlar burun tikanikligi için kullanan varmı bebeklerde nasıl kullanılıyor içine ne konulmali
angrymomy Unicorn67 Pek sağlıklı değilmiş. Çoğu doktur normal nebilizatörlerin daha sağlıklı olduğunu söylüyor. Araştırıp öyle kullanın isterseniz
Unicorn67 arzutuana busratrnn leylannpembemontu angrymomy kuzeyeymen14 Poly-ana kızlar hepinize teşekkür ederim 🩷
leylannpembemontu Ben kullanıyorum burnu tıkanmıştı ve akıyordu açılmıyordu serumla hemen şarjlı olandan aldım balgamı yumuşatıp sıvılaştırdığı için rahatladı içine bazen serum suyu bazen normal su koyup kullanıyorum doktora da götürdüm oda bunu önerdi zaten
Unicorn67 leylannpembemontu normal su ile denedim kendimde hem yetişkin maske hem çocuk var benimkini açmadı ama nemlendiriyor benmi beceremedim diye düşündüm ozaman serum fizyolojik koyuldugunda burnu açıyor degilmi birde serum fizyolojik tek mi koyuyoruz yoksa su ile karistiriyormuyuz
arzutuana Unicorn67 Unicorn67 burun tıkanıklığı için serum fizyolojik alıp şırıngayla çekip bebeği yan yatırıp iki burnuna sıkın sonra burun aspiratörüyle çekin mis gibi açıyor öksürük varsa da 2 ml serum suyu koyup çalıştırıyorsunuz ve sırtına pat pat vuruyorsunuz ☺️
kuzeyeymen14 Doktor bize ventolin yazmisti icine onu koymustuk sanirim doktor onermeden kullanmakta pek dogru degil cunku fazla hava cigerlere zarar verebilir
Unicorn67 kuzeyeymen14 bende evde bulunsun diye aldım aslında yorumlar güzeldi kullanımını anlamadım sadece
Unicorn67 arzutuana ne yazikki bebeğim bunlara izin vermiyor çok ağlıyor oyuzden araştırıp aldım yorumları iyi oldugu için
kuzeyeymen14 Unicorn67 bizede doktor soyledi cnm almamizi ama kafana gore kullanmayacaksin dedi bide ayina gore olcusu var serum suyunun mesela benim oglum 5 aylik 1 m ventolin 1 m serum suyu koyup hava veriyorum 4 saate bir duzenli olarak
kuzeyeymen14 Unicorn67 dedim gibi mutlaka doktora danisip kullanin once bebis muayne olacak gerek duyarsa hava verir once enjekte ile burunlar aciliyor sonra hava veriliyor su sadece nemlendirirr
iki_prensesannesi kuzeyeymen14 ventolini doktor mu yazdı devam li kullanamazsiniz ki onu çok zararli benim kızım astım mesela en fazla 7 gün kullanıyoruz o da çok sıkışık olur ise normalde cortair kullanıyoruz
Unicorn67 kuzeyeymen14 yok zaten muayene ettirmeden kullanmam burdaki yorumlardan sonrada çekindim açıkçası evde bulunsun diye aldım aslında kullanımını anlamamistim inşallah gerek olmaz da kullanmayın
Poly-ana Unicorn67 Burun ve bogaz içinse serum fizyolojik ama ciğerlerde sorun varsa doktorunuzun verdiği ilacı kullanmanız gerek cortair falan gibi
kuzeyeymen14 Unicorn67 insallah cnm ben şuan kullaniyorum doktor soyledi icin kontrolu var yeterli derse bizde kullanmayi birakacagiz cigerlerden gelirse hirilti olursa yaziyor doktor