Kızlar mastit oldum ve bir alan deli dehşet kaskatı diğer yanlarım yumuşak, o alanda kitle var, ateş gibi zaten memelerim ve o alam kıpkırmızı. Bugün meme başımdan sarı akıntı gördüm, antibiyotik kullanıyorum, bebeğim emse sıkıntı olur mu? Birde hiperlaktasyonlu bir anneyim