minikannsi 4 aylık bebeğim bu uyku tulumlarına aklım ermedi bı türlü yani giydirmem lazım mı onuda bilmiyorum siz nasıl giydiriyorsunuz gece yatarken üzerine ne örtüyorsunuz?
Milkmama minikannsi o aylarda normal pamuklu tulum ya da takım üzerine battaniye örterdim . Dönemeye başladığı dönemlerde uyku tulumuna geçtim çünkü battaniye gibi şeyler boğulma tehlikesi yaratıyor hareketli oldukları için
_mom minikannsi şuan hava durumumuz -1 veya -6 da oluyor evimi doğalgazı 35 te açtım bebeğimin üstünde tulum var ince normal bide batanye ikiye katlayıp örtüyorum ev normal bir ısıda uyku tulumu giydircem ama daha soğuk havalarda bide batanyesini uyanınca üstünden atar uyurken kendi çeker yüzünü tamamen kapatmas diye rahatım yoksa uyku tulumu daha iyi
minikannsi Milkmama hiç bilmiyodum peki sadece uyku tulumu mu üzerine bı şey örtmediniz mi dönmeye baslayinca
minikannsi _mom bizim doğalgaz 50de yani evin sıcaklığı hep 23-24 de gece üstüne 2 tane batanneyi örtüyorum rahat uyuyo annemin el ormesi bı battaniye yaptı onuda ortunce üstünü acio çok sıcak geliyo sanirm öyle
miko1297 Ben uyku tulumu giydiriyorum bu gece giydiremeden uyudu dedim neyse öyle kalsın şuan atlet üstünde pijama takımı var ince değil orta yani pijaması.. onun üstüne de kendi yorganını örtüyorum göğüsüne kadar
minikannsi miko1297 zıbın üzerinde pijiama üzerine iki tane batanneyi örtüyrm yani kafam şöyle karışıyor sanki uyku tulumu giydirmek zorundaymisim gibi düşünüyrm o zmn terler diyorum hasta olma ihtimali daha çok artar yanlış mı düşünüyorum
Milkmama minikannsi uyku tulumunun amacı zaten yorgansız yatırmak benim oda ısım 24 derece 1 tog uyku tulumu kullanıyorum. Uyku tulumlarının Tog değeri var eğer daha soğuk bir o da ısınız varsa ona göre uyku tulumu geçmelisiniz
_mom minikannsi fazla sıcak yapma bence terlemesin evin sıcaklı gayet iyi tek batanyede yeter gibi istemedinde sürekli uykusunda mizmizlanie ve evet iter de
rabiaydin minikannsi terlemesi daha büyük sıkıntı oda sıcaklığının 21-24 derece olması bebek için ideal. Benimde kalın örttüğüm günler oldu. Uyumuyor asla. Böyle yapıyorum rahat uyuyo üşüyor triplerine girmemek lazım😅
Gldekpnci minikannsi doğalgazı kapatıyoruz uyurken çünkü astım var ailecek burnumuz tıkanıyor derece yok bilemiyorum kaç derece olduğunu