Sevgili anneler merhaba, acemi bir anne olarak sizlere danışmak istiyorum. Kızım 2 gün sonra 4. Ayına girecek. Her şey iyi hoş ama gece yatarken ne giydireceğim inanın bilmiyorum. Evimiz 22-24 derece arası 1 tog giydirdiğim gün gece bütün vücudu yapış yapıştı. Topsuz bir uyku tulumuna geçtim şimdi de üstünü örtmeli miyim bilmiyorum. Lütfen yardım please 🫤