cerend24 ben 2 kıştır kidzee kullanıyorum geçen sene 6-12 1 tog almıştım, bu sene büyük olsun diye 18-24 1,5 tog aldım. Odamız 22-23 derece, içine sadece kısa kol zıbın giydiriyorum. Üşüme ya da terleme olmuyor, gece de kontrol ediyorum. Kidzee den önce geçen kış LCW 2,5 tog almıştım hiç giydiremedim, o kadar kalın elyaf geldi ki gözüme esneme payı hiç yok çocuğun eli kolunu sokamamıştım. Kidzee yumuşacık evet ince gözüküyor ama ben çok memnunum.