Kızlar çalışan anneyim nöbetlerim oluyor ama ayda 8 9 gün. Onun dışında 20 22 gün evde oluyorum nöbet çıkışlarmda sürekli markete götürürüm onunla kek yapmaya istedigi seyleri yapmaya özen gösteririm dışarı çıkartırım oyuncak ister alırım kitap okuruz ama evde sürekli babam diyip ağlıyor aksama gelecek diye avutuyorum anneannesini sayikliyor bazen 🥹 gecen ev isi yapiyordum bir ara kızdım biseyler döktü yere diye hemen sen işe git dedi babam demeye başladı her anne kızar çocuğuna ki öyle sürekli kızan bağıran birisii degilim sürekli o işte oldugum zamanın eksikligini gidermek icin oyun aktivite yapıyorum 24 saat uykusuzluk üstüne ertesi gün hic uyumadan onunla ilgileniyorum sonuc bu🥹 geceleri de babasyla uyumak istiyor sürekli yanyana yatarlar ben de geleyim derim bana pist pist diyor bu arada 3 yaşında 🥹 üzülüyorum artk ciddi anlamda