Evet kızlar soru başlıkta olduğu gibi anne sütünü arttırmanın yolları ne olabilir ne yapabilirim sizler ne yaptığınızda sütüm daha çok arttı dediniz ya ben mesela 3 ay bilemedin 4 ay sütüm yeterli oluyor daha sonra da mamaya başlıyoruz ağlıyor doymuyor diye mamaya da alıştığı zaman memeyi bırakıyor 2 çocuğumda da aynısını yaşadım şimdi bunda da aynısını yaşamamak için sizlerden süt nasıl artırılır tavsiyelerinizi fikirlerinizi istiyorum teşekkürler şimdiden🥰🙏🏻