aysi9898 bende 2.5 aylık valla anam babam usülü yapıyorum tıpa göre 22-24 derece üstünü örtmeyin falan diyorlar ama ben. Bile üşüyorum küçücük bebek toplasan bir kilo kam çıkmaz vücudunda nasıl üşümesin alt üst takım kalın çorap üstüne bazen kalın tulum bazen de yelek giyiyorum pamuklu battaniye yarım kundak yapıp kalın battaniye de örtüyorum gaz sancısı vs rahat çıkartıyor kendisi bir ara doktorlar dediği gibi yaptım kız sancıdan harab oldu sıcak olunca kendisi çıkarıyor gazı kombi de 45 derece