153s34 Nedense şu indiirm postunu arama ksminda yazarak bi turlu bulamiyorum. Neyse, lcwda bitane uyku tulumu vardi 600tl idi, 250tl uzeri %25 indirim varms urune, bide lcw26 kodunu yazdm, 330tlye flan geldi. İhtiyaci olan koşup baksinnnn
153s34 ysmnabd W4JQ23Z1 bundan aldim ben ama baska model de vardi sanki. Dikkatli bakin, tulum fotografinin sol ustunde krmziili indirim yazisi olana bakin sonra da kodu deneyin
fulyadeniz Kidzee markasından bir tulum aldım ama incecik bir yapıya sahip. Mevcutta bir tulumumuz var ama hem yedek olsun hem elyaf olmasın pamuk olsun istedim. Tulum bir geldi üzerine yorgan örtmek istersin incecik . Olumsu yorumlarda var . Kullanan varmı tecrübesi olan
buglemss Poly-ana kızlar siz de her sene tulum alıyor musunuz ben her sene seneyede giyer diye büyük alıyorum yine tutturamıyorum
Poly-ana buglemss Ya alıyordum hatta senede iki tulum alıyordum rahat yatsın çuval gibi olmasın diye kendi bedenini alıyordum ama bu sene 2 yaş oğluma 4 yaş aldım çocuk döne döne rahat rahat yatıyor asıl kendi bedeni olunca kasıyormuş meğer rahat hareket edemiyormuş bir daha ki kışta olur diye düşünüyorum ama tam olur keşke beş yaş falan alsaydım seneye alırsam eğer en az dört yaş büyük alcam