ceylanakyuz Dün gece normal uyuttum sabah kalktığımda parmağı bu şekildeydi sanki biz büyüklere kıymık batıyor şişiyor aynı o şekil duruyor neden oldj napabilirim hiçbir fikrim yok
humanur09 ceylanakyuz Allah korusun ama çıkmış veya biryere vurmuş olabilir mi içim sızladı yavrum bnm🥺
ceylanakyuz humanur09 allah razı olsun ama ikisinide sanmıyorum gece yatarken bişey yoktu yada benmi farketmedim ama sabah böyleydi sanki bişey batmış gibi iğne ucu kadar nokta bir siyah bişey var gibi en iyisi yarın bi acile göstermek