Kızlar düğün var diye annemlerin yanına geldim ben. Biri iki buçuk yaşında diğeri 8 aylık kızlarım var ve onlara bir düzen oturtmuştum. Buraya geldik uyku saate iştah falan hep gitti. Normalde bizim olduğumuz şehirde hiç kimsemiz yok ama burası kalabalık. O yüzden çocuklarım çok hırçınlaştı. Çocuklarımı yetiştirme şeklime o kadar müdahale ediyorlar ki patlayacapım artık. Büyük kız onlardan yüz buluyor asla beni dinlemiyor. Bek ona kızınca annem bana seni döverim dediği için kızım bugün bana tokat atıp durdu. Ben de sinirlendim kızdım. O da ağladı ama nasıl bir ağlama. Sanki canından et koparıyorum. Annem başladı sen nasıl annesin senin gibi anne olmaz olsun falan baya tartıştık. Başka şehre geldim bi de 10 saatlik yol düğün yarın ve ben akşamına dönmeyi düşünüyorum gerçekten yeter çünkü