Hanımlar iyi geceler. Dün bir post açmıştım belki bileniniz vardır. 3.5 aylık kızım var sol göğüsümü çok emmedi bu zamana kadar eşit vermeye çalıştım ama kıyametleri kopardı hep bende mecbur sağ yüklendim.. Dün doktora gittik , mama önerdi ek olsun diye tek göğüsüm yetmezmiş bilmiyorum 🤷🏼♀️ Aptamil aldık bir kutu ama vermedim başlamadım. 30 ml önerdiler ilk 10 gün 11. Gün kontrol var çünkü. Buradan bir annenin sayesinde Allah razı olsun meme danışmanı buldum instagramdan ücretsiz bilgi alışverişi yaptık.
Sağmam gerektiğini söyledi göğüsüm küçüldü az ama sütüm var elimle sıkınca akıyor. Sağın dedi sağarak verin birini emsin diğerini sağın deneyin hemen mamaya başlamayın dedi. Deneyeceğim yarından itibaren fakat manuelmi daha iyi yoksa elektronik mi bilemedim. Sıfırını alamam elektronikte ikinci el bulmam lazım ? Kullanananız varmı ne önerirsiniz ?