Suphiye_mila13
Kessinlikle zorla vermelisin, benim kızımda ilaçtan neffreeett eder geçen ateşi 39.5 e kadar çıktı antibiyotik verdi doktor koltuğa yatırdım bi kolunu bacağımla tuttum ağzını zorla yanaklarından destek alarak açtım yavaş yavaş şırıngayla veriyorum her seferinde, deli gibi ağlıyor ama napalım başka türlü içmiyodu. Hastayken bende kessinlikle diğer yazan abla gibi düşünüyorum öbür türlü assla içmiyolar içmezlersede iyileşemezler.