Bebeğim 7,5 aylık ek gıdaya karşı isteksiz. Biraz pütürlü hissetsin hemen öğürüyor. Hep pütürsüz vermemde uygun değil. Artık yesin istiyorum küçük tanecikli şeyleri ama yok 😟sizlerde durum nasıl? Bebeği böyle olan var mı varsa siz nasıl yol izlediniz?