dml991 Merhaba 2.5 aylık bebeğim var gece gündüz özellikle gece emziksiz uyumuyor ağzından düştükçe uyanıp ağlıyor istiyor uyuduktan sonra emziği alıyor musunuz ?
cauuv2 dml991 dogdugundan beri emzik bagımlısı 15. Ayına kadar uyurken de uyanıkken de ful emzik agzındaydı 15. Ayda uyanıkken bıraktık ama uykularda hala veriyorum 17 aylık. Uyuyunca almıyorum ama dalınca kendi cıkarıyor emzigini
sonmodelanne dml991 o kendi düşürmeden uyuyunca siz almayı deneyin ben o şekilde yapıyorum kendisi düşürünce uyanıyor aynı sizinki gibi
3prenses1prenss dml991 vall kendi atıyor ağzından ben hiç almadım öyle uyanıp ağlamaz da tekrar ver diye