gulfer0297 26 aylık erkek annesiyim ilk çocuğum , benimde sabrımın çok sınandığı ve kızdığım durumlar oluyor. Ama ne için ve nasıl kızdığınız önemli burda.
Ben arada kızsam da kötü bir anne olduğumu düşünmüyorum , aramızdaki ilişkiden iletişimden de bunu anlıyorum .
Kötü olduğunuzu düşündüren ne?
Ne yapıyorsunuz ya da yapmıyorsunuz?