babybaby2406 asaf3467 menenjit aşısı var bakalım 5. Ayda gitmeden önce vereyim bari inşallah ateşlenmez ilk dozundan baya çekti çünkü yavrum
byz_smyy Sevgili anneler benim bebeğimde dün aşı oldu dün gece ateşi 37.8e kadar çıktı ama calpol verince indi bir daha da çıkmadı ama bugün aşırı huysuz böyle birkaç gün devam etmesi normal mi mahvoldu çocuk