6,5 aylık bebek sadece alerji açısından tadım yapmalı..
Bunu yaparken mevsim sebze ve meyveleri tercih edilir. Gidipte tropikal meyve seçilip verilmez. Üstelik hasta diyorsunuz… bu aylardaki hasta çocuğun yiyeceği annesütü o yoksa formül mamadır. Ek gıda kaçmıyor. Alerji durumuna gelecek olursak bebeğinizi gözlemleyin. Kusma şeklini takip edin. Vücudunda kızarıklık olursa takipleyin. Biraz okuyun,araştırın.