dps stres hava değişimi herşey olabilir benim adetim doğumdan sonra bile düzenliydi hep hayatımda ilk kez bir kere düzensizlik yaşadım oda 10 gün gecikti gebelik yoktu strese bağlı olabilir hava değişimi veya doğum yapalı 1 yıl olduğu olmadıysa gecikme düzensizlik normal