esra1v Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık bezini baglatmiyor bezini çıkarttırmıyor sürekli ağlıyor üstünü giydirmiyor çıkarttırmıyor 15 gündür bu şekilde ağlamaklı bez bağlıyorum önerisi olan anneler var mı yardımcı olur musunuz?
Kbrrrr_58 esra1v 9. Ayda benim bebeğim de öyleydi tam 1 ay sürdü 🥹 yarı bağlayıp yarı bağlamıyordum eline bişey veriyordum almıyordu yada oturtup baglıyorudm
Uraztos esra1v 16 aylık hala aynı ya. Ya bağırarak şarkı söylerim ya da ilgisini çekecek bir şey varsa eline veririm anca öyle yaptırıyor
el1zanbebek esra1v 2 yaşina girecek ortalığı inletiyor üstünü giydirmiyor altini değiştirmiyor bezi birakcam artık rahatsız olmaya başladı
gunesim61 esra1v 19 aylık anam ağlıyor. Hem bez takmak hem giydirmek zulüm oldu. 2 yaş sendromu geliyor gümbür gümbür sanırım bambaşka bir çocuk oldu. 3 gündür yemek yemeyi de kesti. Sütüm kesilene kadar emzirmeyi düşünüyordum ama böyle giderse kessem mi diye bile düşüneceğim sanırım
esra1v Kbrrrr_58 eline bisiler veriyorum kanmiyor illa baglanmicak bez çok üzülüyorum bebeğimin ağladığına aklıma hiç bir şey de gelmiyor
esra1v Herkes dertli ah analar ah önceden bizlerde mi böyleydik bizim bebeler mi böyle yoruyorlar onların istedikleri olsun istiyorlar agliyarak devam edcez anlaşılan 😏