Kızlar selam,
Lütfen biri yardımcı olabilir mi? Bugün KPSS atama için tercihler başladı e devlet üzerinden oluyor. Eşim giriyor iller de sıralanıyor ama ili seçiyor ya mesela ilçe ve kurumlar çıkmıyor sabahtan beri delirmelik sizce neden? Kontenjan dışı ama o yüzden mi çıkmıyor acaba 😒🙁ama tercih yapmanız bekleniyor diye de yazıyor yanda anlamadık gitti