eeeebru İyi akşamlar Bebeğimi aptamil ve sma kabız yaptı Keçi sütlü mamanın kabız yapmadığını duydum ama merak ediyorum kullanan var mı aranızda Bebeğim iki aylık bu arada
eeeebru ecrinpinar merhaba hippin çeşitleri var mı hangisini kullanmalıyım kakasını yapamıyor çok ağlıyor her şeyi denedim ne yapacağımı bilemiyorum artık
ecrinpinar eeeebru hip combiotik dene ve mamasına bir çay kaşığı zeytin yağı koy bu da çare olmaz ise kolik bebek olabilir damla başlanabilir kaç aylık ?
eeeebru ecrinpinar mamasına zeytinyağı damlatıyorum o da işe yaramadı Damla kullanıyoruz alle viando ama o da hala etki göstermedi Bebeğim iki aylık bilmiyorum çok zor :( bebişim gibi benim de bağıra bağıra ağlayasım geliyor bazen 😂
ecrinpinar eeeebru işte her bebek bir olmuyor malesefkiii ama … geçiçi bir süredir damla işe yaramıyor ise doktor gliserin fitil vermedi mi fitil kullanın tabi ona alışması da iyi değil fakat içini boşaltmasında yardımcı olur bide kaç ml mama veriyorsunuz ?