mrlkrtls Havva97 referans araligi 7-140 iken ağustos ayındaki 2 yaş kan tahlilinde 11 çıktı, ancak diğer değerleri vs hep normal. Doktoru bir sorun yok şuan dedi.
prensprenses2 Havva97 Yeni kan testi yaptırdik bizimki 219 yani yüksek cikmiş çölyak testiyle vermistik sonuc cıkınca almaya gidicez bakalim ne diyecek
Havva97 prensprenses2 yaa yüksek olmadı sorun teşkil etmez bence ne güzel depolamış masallah kuzucuga
prensprenses2 Havva97 İnternetten baktım yuksekligide iyi degilmiş bir sürü şey yazıyor korktum acıkcası
prensprenses2 Hillcl Kızımda besin alerjisi var makati sürekli yara diyet yapmama ragmen yarası gecmiyordu doktor bagırsak tepkili alerji demişti sürekli tekrarlayan ishali vardi
Hillcl prensprenses2 çok teşekkür ederim bizdede kabızlık var başka birşey yok ama olabilir mi diye düşünüyorum
prensprenses2 Hillcl Surekli kabızlikda belirtilerden ama başka alerjiside olabilir oglumda sürekli kabız oluyordu deri testi yaptırdık yumurta akı sarisı ve findık a alerjisi cikdı onlari kesdigimde normale dönmüstü