Sevgili güzel anneler size şöyle bir sorum olacak. 11buçuk aylık oğlum var gece beslenmesi uzun zamandır yapmıyoruz. Ortalama 8 8buçuk gibi uyuyup 7buçuk 8gibi uyanıyordu. Ama son iki haftadır 6buçuk gibi uyanmaya başladı. İki defa deneme amaçlı gece uyurken saat 4 5gibi mama içirdim. O iki günde 8buçuk 9gibi uyandı. Yani uyurken beslendiği günler uykusu uzadı. Acaba bu onda alışkanlık yapar mı? Uyurken beslenme yapmaya devam etsem mi etmesem mi? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim☺️🙏🏽