ikoliii  Şu alt kısımda iki kabarık yer diş midir anneler? Daha önce o damakta iki kabartı yoktu. Üstleri de iki çizgi olmuş 7 aylık oğlum.
Bsrabrna ikoliii bence evet canım bizimde böyle oluyor yukarı doğru çıkıyor beyazlık sonra inciler geliyor 😍
ikoliii Bsrabrna çok heyecanlıyım 3 aydır bekliyorum ilk kez kabarık gördüm sevindim 1 haftadan fazla sürer mi acaba 🌸
ikoliii SiprayiL ayy bu kabarıklık olsa bile öyle uzuyor mu süre yani yazık bebeklere hep huzursuz benimki